OMG it was freaking AMAZING!! :)

cher pearce skydiveSo we finally did it! August 3rd 2010, myself & 7 of the original skydiving “crew” finally got the chance to JUMP!
As you may have noticed, we kept it quiet as we didn’t want to jinx our (3rd time lucky) jump, we thought we’d keep it on the “down-low” head up there and pray for some sunshine and minimal clouds!

Luckily for us it paid off! We all got the chance to jump and I have to say it was an amazing experience! One that I would recommend to anyone! And if you’re sat there thinking “oh it’s too scary or nah I’m too old for that” you really have no excuse.. there was a woman jumping on the day who was 76!! haha what a star!

After the jump we were on cloud 9 (pun intended 😉 ) & if you’ve ever done a skydive you will know the feeling that if you can jump out of a plane at 10,000ft there is nothing that you can’t do. For all of us it has taken us “to the next level“.. we feel unstoppable now!
cher pearce and shaqir hussyinSome of us have really got the skydiving bug now.. we’re itching to get back there, and myself and some of the boys are also looking into completing an AFF course (accelerated freefall) so that we can really get the adrenaline buzz and fly solo!! The day was made all the more memorable and amazing by the fact that we were celebrating a birthday too!

The outstanding Shaqir Hussyin (he’s one to keep your eye on people!) was sharing his birthday with us, not only was he lucky enough to get a cake ( 😉 ) but we also carried on the party back down to London for some chilled time with some good food and shisha.. and then partied it up @ Karaoke Box in Soho! I have to say the whole day was just awesome! Such a great mix of people, completely on a level having a damn great time! And for those of you who ahve been following the story and are interested then hit the play key below on our video and you will see how the day developed.. there’s also a little suprise at the end of it for you! haha!

Thanks for all of those who supported us in raising money for UNiCEF, it was a pleasure to be able to help a great cause with some great people too!

P.S On the way home Saj, Shaq & I were discussing what other crazy stuff we could get on the list of things to do! Tandem skydiving is done, Solo skydiving is on the cards.. If you can think of anything that either you have experienced yourself or you have heard is crazy amazing, then hit me up in the comments box below & maybe we can add them to our list too!! haha! Thanks for following, catch y’all soon!

, , , , ,

14 Responses to OMG it was freaking AMAZING!! :)

  1. John Knight August 9, 2010 at 4:01 pm #

    Congratulations, you've done something I wouldn't do, hope it was all worth it for the charity
    regards
    John E Knight

  2. John Hammond August 9, 2010 at 4:11 pm #

    Looks like fun, well done to you all you guys!!

  3. Cher Pearce August 9, 2010 at 4:17 pm #

    You should never say never John! Come on you could do it!! Mind of matter 😉

  4. Cher Pearce August 9, 2010 at 4:18 pm #

    Hey John, yeah it was awesome! You need to get some skydiving in your life! haha

  5. Matt August 9, 2010 at 8:42 pm #

    hey Cher love the video, didnt know you were into bondage! lol or at least thats what it looks like in the picture,,, great stuff!!

  6. Cher Pearce August 9, 2010 at 8:53 pm #

    hahaha matt!! thats my jumpsuit lol

  7. John Cowan August 9, 2010 at 10:00 pm #

    looked if you had a Brill time and hope you raised a shed load for unichef. how about coming up to Scotland next year and try out some sking or snowboarding

  8. Cher Pearce August 9, 2010 at 10:18 pm #

    oooh I've never tried snowboarding or skiing that definitely sounds good!! :-) Thanks John!

  9. Alma Hammon August 10, 2010 at 5:06 am #

    Looks like you British know how to have fun. Come and skydive off the Grand Canyon, that is
    my home state. Skydiving is not for me. Cher thanks for the Boot Camps there Great.

  10. Cher Pearce August 10, 2010 at 12:24 pm #

    haha thanks alma! yeah we're having a real great time over here! Oooh skydiving off the Grand Canyon.. now that sounds awesome!! :-) Glad youre taking alot away from the bootcamp! Anything more I can help you with, just let me know :-)

  11. Mark Flatt August 13, 2010 at 11:28 pm #

    How about keeping you feet on the ground, but still climbing high…..

    a) Climb Kilimanjaro :-
    http://www.climbmountkilimanjaro.com/

    OR, if you want to stay closer to home

    b) The 3 Peaks Challenge (Ben Nevis / Scafell Pike / Snowdon – in 24 hours) :-
    http://www.thethreepeakschallenge.co.uk/

    Whatever you guys decide to do, I'm sure it will be a riot 😉

  12. Cher Pearce August 14, 2010 at 3:11 pm #

    Ha! Funny you should say that Mark, I might actually be taking part in a charity climb up Kilimanjaro next september! So watch this space! :-)

  13. Andy Brown August 26, 2010 at 5:10 pm #

    Really please it was third time lucky after all the disappointment :)

  14. Beaba BabyCook Review August 2, 2012 at 3:55 am #

    What an awesome thing to do!! Love it! Defo adding it to the bucket list!!

Leave a Reply

apteka mujchine for man ukonkemerovo woditely driver.